SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK és fontos információk!

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

2022.09.26-től az alábbi árakon szállítunk házhoz: 

 A szállítási költség  minden terméknél egyedileg meghatározott a termékek alatt megadva. 80Kg feletti illetve terjedelmes nagyméretű áruk  és 300.000,Ft feleti áruk kiszállítása csak Banki előreutalás és Bankkártyás fizetés után lehetséges. Fenti esetekben megrendelés után visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendelőnek.     40.000,Ft feletti áruk szállítási költsége 2db  rendelése esetén másfélszeres 3db nál kétszeres szállítási költség kerül felszámításra, mivel nagysúlyú és terjedelmes áruk szállítását a szállító cég emelt költséggel szállítja. 4db vagy több termék  szállítása rendelés után egyedi szállítási költség kalkulálása alapján történik,  melyet e-mailben küldünk át a vásárlónak.

A Termékek  főmenü alatt a “Raktáron   jelölés a termékek (70%-a raktáron van)  lévő szűrési letőségnél a termékek pár napon belül  szállíthatók.
A többi terméknél a jelenlegi általános ellátási problémák miatt a szállítás 1-2 hetet is igébybe vehet. 

2022.09.26-től az alábbi árakon szállítunk házhoz: 

A webáruházba leadott, vagy a webáruház email címére megküldött rendelések bruttó összértékére az alábbi bruttó szállítási költségek vonatkoznak:

 A szállítási költségek  minden terméknél egyedileg meghatározott a termékek alatt megadva.  (40kg feleti és terjedelmes áruknál.)
Egyes nagy termékenél e-mailes ajánlatkérés után adható szálitási helytől függően.

A termék(ek) kiszállítását a GLS  a  Kumi Futár Kft   valamint saját logisztikai járművel  Vállalkozásunk  végzi Magyarország egész területén.

Megrendelőinket a megrendelés feladását visszaigazoló E-mailben tájékoztatjuk, hogy a küldeménye(i) – annak jellegéből adódóan -, melyik szállítmányozó céggel kerül(nek) feladásra.

A készpénz kezelés mindenkinek drága. Így utánvét fizetési mód esetén, sajnos kénytelenek vagyunk egy csekély 950 Ft UTÁNVÉT KEZELÉSI DÍJ összeget felszámolni.

A feltüntetett szállítási díjak nem egyeznek meg a fent megnevezett szállítmányozók szállítási díjaival

A GLS szállíó adatai:

  • GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2., Cg. 13-09-111755, adószám: 12369410-2-44);
    Szállítási információk és ASZF:http://www.etikusvezetes.hu/aszf/

KUMI Futár Kft adati:

Kántor u. 4-6., Szigetszentmiklós, Hungary
(20) 586 4818
kumilogisztika@gmail.com
kumifutar.hu

A webáruházban rendelt termékek kiszállítási sikertelensége – legyen az bármelyik szállítmányozó- , és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel a feladó részére abban az esetben, ha

  • a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a futár  által használt gépjárművel.
  • a megrendelő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg feladó részre,
  • a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.

SZÁLLÍTÁSI SÉRÜLÉSEK

Minden szállítmányozónál egyedileg kerül a szállítási sérülés vagy hiányosság elbírálásra! A határidők betartása kiemelten fontos, így minden fent megadott szállítmányozónál téjékoztatásra kerültek ezen feltételek. Kérjük figyelmesen olvassa el az Ön küldeményére vonatkozó előírásokat!

Az INNOMAX Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.

Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult a futár jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.

Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő az adott futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni.

Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja már az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e/ nem hiányos e, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a szállítmányozó rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a szállítmányozóhoz. A kármegállapítási jegyzőkönyv mintája dukumentumtárban  található.

Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért az Innomax Kft. felelősséget nem vállal.

© 2024 - Minden jog fenntartva!

Kosár

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
208527
Verified by MonsterInsights